HTML

túlélőkészlet

Nomádia túlélőinek blogja.

Friss topikok

  • Bütty: Szép, ez a kulcsos téma, nem is lehetett volna más, csak te XD, mi azért nem akartunk már az első ... (2011.10.18. 18:20) Nincs probléma!
  • fodorur: Sziasztok! Kösz a bejegyzéseket mindenkinek! Jó volt kicsit bepillantani az életetekbe! Ha jól érz... (2011.10.09. 21:28) Utazási élmények/Első benyomások
  • Bütty: Az is szép lehetettXD (2011.08.23. 20:03) A készülődés izgalmai

Címkék

A készülődés izgalmai/2

2011.08.31. 20:31 Bütty

Na akkor itt vannak további beszámolók, ha meglesz az összes. akkor bővítem.

Ildi:

"Az elmúlt egy hét
Nagyon zűrösen telnek a napjaim, hisz egyfolytába az utazás jár a fejembe,
 pedig most nagyon sokmindenre kellene koncentrálnom.
Édesanyámék szájából is csak ezeket a szavakat hallom ha jön hozzánk valaki,
hogy jajj már csak néhány nap és megüresedik a kicsim szobája!
Ilyenkor kicsit elkeseredve nézek magamba de, hogy elfojtsam érzéseimet nekifogok énekelni. :)

anyukám (48) ő nem nagyon várja ezt az egész dolgot, mert még soha nem voltam tőlük külön csak
kb 2 hét volt a legtöbb idő és ezért nagyon félt. Mindig azt hajtogatja, hogy nagyon figyelj majd mindenre.
Különben örül is neki nagyon, mert nagyon büszke és mindenkinek mondogatja, hogy a kislányom kijutott németországba!
:) De egy anya már csak ilyen nem?! :)

Apuci (59) Talán ő a leghuncutabb az egész családban, mert folyamatosan csak ezeket a mondatokat hallom tőle, hogy:
Húú de jó lesz, hogy csend lesz meg nem lesznek veszekedések! amikor ezt mondja és a szemébe nézek, akkor meg látom,
hogy könnybe lábad a szeme, oda jön és megölel.

Tőle lesz a legnehezebb dolgom ideiglenesen megválni, mert nagyon szeretem, ráadásul ő visz majd ki a reptérre.

Jamal (22) A legfiatalabb bátyjám. Az utóbbi időben vele beszélgettem a legtöbbet és talán ő az akinek egyátalán nem
fogok hiányozni! Mondja ezt ő! XD Nála makacsabb embert még szerintem nem ismert senki!
Mindig el tudja takarni az érzéseit, de nem előlem, mert én már ha csak a szemébe nézek tudom mit érez és
ez néha jó dolog néha rossz.
Azt mondta nekem nem is olyan rég, hogy ha már kint leszek akkor nagyon sűrűn legyek gép előtt, hogy
tarthassuk a kapcsolatot! Tudja nagyon jól,hogy nem szeretek sokat gép előtt ülni, csak így este!

Zolee (24)
A 2. legfiatalabb bátyjám. Ő pedig a család "zsenije" (csak annak tartja magát) -.-
de azért nagyon nagy lelki felkészüléssel támogat. A legbölcsebb mondat amit tanácsolt nekem:
Törekedj arra, hogy minden nap hozd majd ki magadból a maximumot, mert lesz még neked jövőd!

Pystee (31) Csúny dolog ilyet mondani, mert ha családról van szó nem szoktunk külömbséget tenni,
de én akkor is őt szeretem a bátyjáim közül a legjobban. :) <3 Nekem adta a fényképezőgépjét
csak azért mert én az enyémet véletlen elejtettem :( és azt mondta, hogy minden egyes helyet, helyiséget fényképezzek majd le amit látok!
Tegnap épp hazalátogatott és vele volt a kincsem is Kármen (1) a kislánya akit én szinte
a sajátomnak tartok. És ismét eszembe jutott az utazás de akkor abban a pillanatban már nagyon nehezen
takartam az érzelmeimet és elpityeregtem, majd látom,hogy szalad felém és olyan szorosan átölelt
hogy az csak na. Mondtam neki, hogy de jó, ezt még te nem fogod fel. Rámnézett és fülig ért a
szája, akkor már én is nagyon vidám lettem, mert az a mosoly mindent elárult, hogy szeret!
Na de már nagyon elkalandoztam!

Feri (34) Ő a legidősebb bátyám. Nagyon hasonlítunk, mind külsőleg, mind belsőleg!
Nem nagyon jön el hozzám, állítólag azzal az indokkal, hogy " Nem ér rá" -.-
De tegnap ő is lebukott, mert kora reggel jött apukámért, mentek pecázni és a beszélgetésük behallatszott a szobámba
kb így hangzott: Misi ha a "jány" elmegy akkor én kivel fogom ősszel a nagy süllőket???
ezen nagyon mosolyogtam és teljes kómás fejjel kimentem hozzájuk a konyhába kávézni megkínált egy cigivel
és megölelt.

Szomszéd kiscsaj: Betty (13) Ő velem nőtt fel és én már a húgomnak tartom teljes mértékben!
Na ő az egyetlen olyan szély akitől már a hajam égnek áll, azért mert minden egyes nap elmondja nekem, hogy nagyon hiányozni fogsz nekem
és hogy úúúúú de unatkozni fogok nélküled! Nagyon jól esnek ezek nekem, mert szeretem azt a kis szőke libát!
De azt mondtam neki, hogy ne aggódj majd a téliszünetbe amikor hazajövök majd bepótolunk mindent.

Naggyábú ennyi az én sztorim. Nem olyan hosszú de elég tömör!
Amit még elfelejtettem mondani az az hogy az én családom nem nagyon fejezi ki az érzelmeket!
Beleértve engem is! :)"

Majoros Tomi:

"Hát sziasztok, nem vagyok egy nagy levél író bajnok, de próbálok valami értelmeset leírni:):):).Néha vannak rosszabb napjaim mikor már nagyon szeretnék kimenni, de úgy alapjába véve még nem igazán foglalkoztam vele...

Még van egy-két dolog amit meg kellene venni, de mindig csak azt mondom"majd holnap ráérünk még vele", mivel én mindent az utolsó pillanatban intézek:)

Családon belül sem témázunk még rajta, néha felröppen a téma, de úgy kimondottan nem beszélünk róla.

Mikor az egyik bátyámmal beszéltem erről, mázlisnak hívott, hogy 20 évesen repülhetek, mint utólag kiderült Malév-os járattal megyünk, szóval irigykedik egy kicsit:)

A másik bátyám felesége is csak akkor hozza fel a témát mikor nyúzzuk egymást 6 éves unokahúgommal, hogy "mi lesz velünk három hónapig egymás nélkül", hát nem is tudom, most még örülők neki, "végre lesz egy kis nyugalmam tőle", de majd ha kint leszek valószínű, hogy ez változni fog."

Réka:

"Csak remélni mertem, hogy összejön a berlini utazás. Miután felhívtak hogy sikerült bekerülnöm akkor felszaladtam anyukámhoz a konyhába és elújságoltam neki. Ő persze ugyanúgy örült és mosolygott mint én, hiszen nagyon örül ennek a lehetőségnek és a sikeremnek. Persze mondta hogy nagyon fogok neki hiányozni meg hogy sírni fog miattam. Ezután felhívtam a páromat és elújságoltam neki és ő is nagyon örült. Amikor hazaért a munkahelyéről addigra tudatosult benne, hogy 3 hónapig nem fog látni és elkezdte mondani, hogy mennyire fogok neki hiányozni.  Öcsémen nem látszik semmi az utammal kapcsolatban, de biztos vagyok benne,hogy hiányolni fog legalább egy picit. Nagymamám egyáltalán nem örül neki, mert jobban szereté ha itthon maradnék.

Nagyon izgulok az utazás miatt, mert még soha nem voltam külföldön, ennyi ideig távol mindenkitől magamra utalva, de szerintem feltalálom egy teljesen új helyen is.

Már két hete elkezdtem összeírni, hogy mit kell vinnem és folyamatosan bővítem a listát!Anya erre csak annyit mondott, hogy nem lesz elég a két bőrönd:)"

Cseke Tamás:
 
"Hello 

  Annyira nem aggódtam a felkészülés miatt addig ameddig el nem kezdem nyelvórákra járni!
Nagyon sokat kell fejlődnöm még. Abban bízom, hogy a kinti felkészítőn bele tudok tuszkolni még a fejembe valamit, hogy ne vesszek el kint. :D
A pakolást még nem kezdtem el, mert nagyon nincs mit bepakolnom. El kell, menjek vásárolni. :S
  Minél közelebb vagyok a kiutazáshoz annál bizonytalanabb vagyok, de annyira nem félek, hogy ne akarjak kimenni. (Meg hát sokat kéne vissza fizetni szóval maradunk az eredeti tervek mellet :D )
  Anyám nem nagyon akarja, hogy kimenjek, de valahogy rávette magát.
Ő már azt várja h mikor jövők haza. :D
Anyám pasija meg azt mondta, hogy ne merjek hazajönni ameddig tart a program.
Húgom (Csilla 13) azt mondta anyámnak: fogadjunk örökbe valakit helyettem, aki ugyan annyit piszkálja, mint én :D (tisztára kétségbe van este szegény) :D
A két nővérem (Kati 26 Tündi 21) azt mondta, hogy ne merjek haza jönni ajándék nélkül. pfff  de nagy pofára esés lesz ebből :D (na jó nem)
Az ismerősök barátok meg nem tudják h ki lesz a hülye a csapatban, de istenem csak 98 napra megyek el. :D
Na ennyi jutott eszem be sziasztok :D
És ne röhögjetek ki! :D"

 

Attila:

"A húgom és bátyám nem mutatják ki, hogy hiányozni fogok nekik,(mi valahogy nem mutatunk ki ilyen dolgokat egymás felé), de ott van bennük bizonyára, sőt ha rájuk szakad az én teendőm sokasága, akkor majd biztos kifogják mutatni, bár én azt már nem fogom megtapasztalni:)

Anyukámon már látszik, hogy hiányozni dogok neki, már mondogatja mi lesz itt nélküled, ko fogja ezt meg azt megcsinálni.

Apukám mindig biztat, kérdezgeti mi kell még, mi hogy lesz, benne szerintem van egy olyan aggodalom, hogy ki fogja meg csinálni az őszi munkákat, mivel ő reggeltől estig dolgozik.

Bennük van a szülői aggodalom, mivel még nem mentem ilyen messzire, főleg nem ilyen hosszú időre.

A barátnőm kitart mellettem, örül, hogy sikerült kijutnom, de látszik rajta, hogy sokáig nem láthat.

Bennem egyre erősebb a várakozás és izgalom:, valami tuti itthon felejtek."

Laci:

"Üdv!
Nagyon izgulok már ,hogy milyen lesz kint.
Hiányozni fognak az itthoniak és a barátok.
Nagyon kiváncsi vagyok arra hogy hogyan tudok alkalmazkodni a környezethez és az ottani emberekhez.
Nagyon örültem amikor meghallottam hogy kiválasztottak és a szüleim is nagyon örültek neki.

Ennyit tudtam írni :D"

Na gyermekeim eddig ennyi termés van, a maradék 4 jön ha jön:)

Jó éjszakát mindenkinek!

Bütyi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nomadiamania.blog.hu/api/trackback/id/tr53193912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása